دُردانه ئ من
دُردانه ئ من
از هر دری صحبتی؟

خواهر عزیزم !

در خیابان! چهره آرایش مکن !

از جوانان سلب آسایش مکن !

زلف خود از روسری بیرون مریز ! 

در مسیر چشم ها افسون مریز !

یاد کن از آتش روز معاد

طرّه گیسو را منه در دست باد !

خواهرم ! دیگر تو کودک نیستی

فاش تر گوییم عروسک نیستی

خواهرم ! ای دختر ایران زمین!

یک نظر عکس شهیدان را ببین

خواهرم ! اینقدر تنّازی مکن 

با اصول شرع لجبازی مکن

خواهر من ! این لباس تنگ چیست ؟!

پوشش چسبان ؟! رنگارنگ چیست ؟!

در امور خویش سرگردان مشو!

نو عروس چشم نامردان مشو !

برگرفته از کتاب دو هشدار و یک پیام  از علی اصغر همدانی ( مجموعه آثار 9)

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت0:00---24 تير 1391
سلام وب بامصمایی دارین متاسفانه درمملکت مابی حجابی نوعی پیشرفت به حساب میادومابجای اینکه پیروفاطمه باشیم پیروزنان غربی شدیم والگوی مازنان کافروبی حجاب هست
وبااینهمه آزادی که درکشورهست به کشورهای بیگانه پناهنده میشن به بهانه آزادی واقعاآزادی رادربی حجابی میدانید جای بسی تامل است
خوشحال میشم بمن سربزنید


زهره صادقی
ساعت0:21---6 تير 1391
با سلام

بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود

من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.

اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...

سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .

توفیق رفیق راهتان باد


پاسخ:متشکرم -ارادتمند شما- حتما سر می زنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 5 تير 1391برچسب:, توسط سیده ک آبیار
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.